Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

poniedziałek, 11 maja 2015

Dobrze mi było... (czyli znów kilka zdjęć oczami Romka)


To był cudny, energetyzujący wyjazd, pełen śmiechu, radości :D...


Wróciłam niesamowicie naładowana pozytywną energią, ale ponieważ wciąż, a może raczej dopiero teraz, (bo do połowy kwietnia miałam jeszcze inną sprawę na sercu i umyśle), przerabiam zaszłe emocje, a i mija właśnie rok od kiedy podjęłam decyzję o radykalnej zmianie w życiu, to noc i poranek sobotni przyszedł do mnie pełen żalu i gniewu. Pozwalam sobie na jedno i drugie i na to, by to wracało i odchodziło. Jak przypływy i odpływy, jak myśli podczas zazen...

Ale, by smutno nie było, to jeszcze kilka zdjęć Romka :)... Fajnie mieć tyle zdjęć :D







Nie nie, to nie płacz tu poniżej, ani zmęczenie:

to omal się nie posikałam ze śmiechu... Już nie pamiętam, co tak mnie rozśmieszyło, ale generalnie śmiechawkę mieliśmy taką, że kiwnięcie palcem wywołałoby salwę śmiechu :D.







 


To drzewo było przepiękne:

A pąki świeciły (to zdjęcie tu jako jedyne jest moje):


I fantastyczna panorama:

Wszystkie fot. poza jedną Romek Anusiewicz


stat4u




19 komentarzy:

  1. Emanujesz najlepsza energia na swiecie, kazde zdjecie wywoluje usmiech. Pozazdroscic tak udanej wycieczki! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)... Było czadowo :D...

      Usuń
  2. Naładowana pozytywnie, to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie!
    Pięknie mieć tyle zdjęć! Ja jestem zwykle po tej drugiej stronie obiektywu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, więc tym bardziej się cieszę z tych zdjęć :)

      Usuń
  4. I jak najwięcej takich dni!
    A głupawki uwielbiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadrabiasz wędrówkowo- górskie (wiem, to nie po Polsku ;)) zaległości i...cieszysz się chwilą.
    To naprawdę super, że odnajdujesz w sobie to WSZYSTKO.
    Tak trzymaj...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzymam :)! Dziękuję i wzajemnie.

      Usuń
  6. Słyszę ! słyszę jak się śmiejesz! Ta zieleń u Ciebie aż przeobraża.:) Wypadów więcej takich z salwą śmiechu w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam Twoim śladem ' zielonym ' :)

      Usuń
    2. Idę zobaczyć :)... Cieszę się, że usłyszałaś nawet mój śmiech :D

      Usuń
  7. Jaka fajna rozesmiana dziewczyna z Ciebie Abigail! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ miło się na to patrzy! :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)