Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

niedziela, 31 maja 2015

Sekrety morza

Niedzielę miałam dziś miłą i aktywną...
Sobotę też zresztą, a zwłaszcza końcówkę, bo po pracy, byłam odwiedzić Orłowika, a później na spacerze.

Dziś między innymi widziałam film Sekrety morza.



Bajka śliczna, budująca, o rodzinie, z przesłaniem, z historią i w ogóle... :)! Mnie się podobała wyjątkowo... Dodatkowo miałam bardzo miłe towarzystwo w postaci mojej siostrzeniczki, Emilki.
Poza samą fabułą, śpiewem, przepiękna jest animacja w tej bajce. Jeśli możecie oglądnijcie, najlepiej na dużym ekranie...





:)... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)