Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

piątek, 29 maja 2015

W górach

Po dwóch tygodniach przerwy (ostatnim razem miała miejsce Akcja Orłowik), znów się wybrała. Skład ciut inny, ale bardzo sympatyczny, szłam z Gosią i Michałem.
Szlak też już znany, ale jakże inny od zimowej wersji.

Kilka zdjęć, bo pełne słońce nie sprzyja fotografowaniu...











;)...

16 komentarzy:

  1. Jak to nie sprzyja? Bardzo cieple swiatlo i zdjecia sa fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie spod powalonego pnia z tymi korzeniami jak włosy bardzo mi sie podoba,Abi!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomysł Małgosi. W tle Babia Góra :D...

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, cienie, słońce...sprzyja, sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję... :)... za dużo kontrastów, ale jest tak radośnie :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie pogoda wyglada super :) Piekny potok gorski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimowa zdjęcia były ładne, ale, jako miłośniczka wiosny i zieleni, czekałam na takie własnie fotorelacje z Twoich wędrówek.
    Spaceruj miło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię :)!... Cieszę się też z wiosny...

      Usuń
  6. no, w końcu i do Ciebie zawitała wiosna, taka delikatna, nieśmiała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)... chociaż to przecież już koniec maja...

      Usuń
  7. Wspaniale. Kilka kadrów, a i tak bardzo szerokie zobrazowanie. Przynajmniej dla mnie.
    P.S. Trzecie zdjęcie bardzo ciekawe :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecie zdjęcie to pomysł Małgosi :), ma oko :D

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)