Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

piątek, 8 maja 2015

Wielka Racza

Odkąd chodzę w góry z takimi fajnymi, wesołymi ludźmi, to więcej mam zdjęć okolicznościowo-pamiątkowych niż innych...

  


Niełatwo wybrać z tego coś do pokazania. Dzisiaj spróbuję oszczędnie. Załóżmy, że miałabym za pomocą 5 zdjęć przedstawić tę wycieczkę...








Nie udało się jest sześć. Ale już żadnego nie mogę wyrzucić... ;)

Czy widzicie jak tam jest pięknie? :)! Najpiękniej!!!

Wszystkie zdjęcia z tej wycieczki zrobione przeze mnie są tu: Wielka Racza.
Edit: okazuje się, że udostępnienie, które zrobiłam nie działa tak, jak sądziłam, że działa. W związku z tym, osoby, które mają konto google mogą poprosić o udostępnienie, a które nie mają, mogą do mnie napisać (abigail090@gmail.com), a podam link. Następnym razem to inaczej wymyślę.


18 komentarzy:

  1. Abi, dajesz linek, a tam wielka klodka i wstep wzbroniony do Wielkiej Raczy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępniłam Ci. Sądziłam, że będzie dostępny pod linkiem, bo takie dałam albumowi ustawienia. Nie chcę go udostępniać wszystkim, więc może tak jak Tobie, jeśli ktoś będzie chciał, to prześlę link lub udostępnię indywidualnie.

      Usuń
  2. To ja też poproszę, bo od dwóch lat jakoś nie mogę tam dotrzeć, a gdybym nigdy nie dotarł należy mi się wiedzieć jak tam jest ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tylko tam nie ma zdjęć schroniska, ani tp....
      :)

      Usuń
    2. Naoglądałem się na YT tyle filmów z Wielkiej Raczy, że prawie ją już znam, ale każde nowe, zwłaszcza nietuzinkowe spojrzenie jest mile widziane. I to Twoje, pokazujące tę ludną zazwyczaj górę jako oazę spokoju bardzo mi się podoba. Dziękuję za linka.

      Kwestie stricte techniczne nie są aż tak ważne, trasę mam od dawna wytyczoną, mapy kupione a co do schronisk, to bez urazy, ale z nich nie korzystam. Płacenie np. 4-5 zł za kubek najmarniejszej marketowej herbaty jakoś mnie nie kręci ;))

      Usuń
    3. Proszę bardzo :)... Ciekawa jestem Twojej wycieczki na Raczę :)

      Usuń
  3. :):) Takie wycieczki to ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Abigail, tam jest bardzo pieknie, tylko dla mnie to jakas winda by sie przydala ;) Moje sterane kolano az jeknelo na widok tych wyzyn.... chyba nie podjelabym sie takiej wspinaczki, ale na Twoich zdjeciach podziwiam i dziekuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm :), może z kijami i wolnym krokiem byś sobie poradziła?...

      Usuń
  5. Pięknie. Choć i tak wiem że zdjęcia nigdy nie oddają tej przestrzeni jaką tam się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki, wycieczka na 6 plus. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Również pozdrawiam :D

      Usuń
  7. W rzeczy samej...pięknie.
    A czy najpiękniej? Hmm...a może najpiękniej jest tam, gdzie JESZCZE nas nie ma?

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki wyraz emocji. Dla mnie najpiękniej jest w wielu miejscach :). I raczej nie tam, gdzie mnie nie ma. Tylko właśnie tu gdzie jestem :D

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)