Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

środa, 3 czerwca 2015

Relacje Interpretacje - str. 19-21 :D

Relacje Interpretacja do pobrania: TUTAJ



A tu zdjęcia artykułu.



Do powiększenia i przeczytania jeszcze oddzielnie obie strony



Dla mnie szczególnie ważna to publikacja z kilku powodów:
1) artykuł został napisany przez Renatę Morawską
2) są w nim moje wiersze ;)
3) po raz pierwszy zapłacono mi za moją twórczość poetycką... :D...


8 komentarzy:

  1. Brawo, Abi! Pierwszy krok do wielkiej kariery i zawrotnych pieniedzy - dokonany! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że ktoś we mnie wierzy :D...!

      Usuń
  2. Pięknie to wszystko wygląda! Gratulacje!
    Ściągnęłam sobie cały numer, czytam, patrzę, a tam niespodzianka - w radzie redakcyjnej moja bliska koleżanka z podstawówki i liceum. Magda Legendz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę.. :), jaki świat jest mały :D... Dziękuję za dobre słowo.

      Usuń
  3. Abi, Gratuluję !!
    Sława

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje - piękne słowa o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)