Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Wymarzony weekend :) part 1

  
Weekend spędziłam w Tatrach, pierwszy raz wspinając się po tych górach, bo chociaż wielokrotnie przebywałam w Zakopanem (na konferencjach), to raczej u stóp gór...



Zdjęcia pocztówkowe, ale jako pamiątka niech będą :).





















Jutro kolejne i tak mi pewnie zejdzie ze zdjęciami kilka dni ;)... Nuuuudy...
Poza tym mam kociokwik i nie wiem jak się w tym tygodniu ze sobą i sprawami do załatwienia poukładam... wrrr!...

16 komentarzy:

  1. A to biale na gorkach to snieg?
    Wiem, co robie, ze gor nie lubie. Wczoraj mialam probke wspinaczkowa, a dzisiaj ledwie zyje. :)))
    Ale na zdjecia popatrzec moge, nawet z przyjemnoscia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toto z drugiego zdjęcia mi się podoba, bo jakieś takie beskidzkie. Z czego wniosek, że chyba jednak wolę te nasze małe puchate góry. Choć skłamałbym pisząc, że Ci takiej wycieczki nie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zakochałam w Tatrach :)... Beskidy są zupełnie inne i też je uwielbiam, ale w tych rejonach mniej uczęszczanych... No i Bieszczady. Jeszcze w tym roku pojadę.

      Usuń
  3. Odzyskana w swoim żywiole! Wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)... :D... Jak mnie pięknie nazwałaś :). Dziękuję.

      Usuń
  4. Widoki takie, że na niektórych wyglądasz, jakbyś stała na tle fototapety jakiejś. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tatry zachwycają, całe wieki tam nie byłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jakaś taka dostojność jest w tych górach, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj za wysoko dla mnie, ale pięknie, lubię myślą powędrować i to od razu na sam szczyt i nawet się nie zmęczę. :)
    Na zdjęciach tak samo dobrze widać a nawet piękniej. :))

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)