Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 16 czerwca 2015

Wymarzony weekend :) part 2

  
W Tatrach wiosennie :)









Zmiana skarpet, coś mnie poobcierały te cieńsze i ubierałam grubsze, a Michał uwiecznił to wiekopomne zdarzenie ;)



Dziękuję, że zaglądacie, chociaż moja aktywność w Internecie w tym na blogach zaprzyjaźnionych jest właściwie zerowa, ale to się zmieni za jakiś czas :).

10 komentarzy:

  1. Zagladamy, bo jak nie zagladac, skoro u Ciebie tak ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesz się życiem :) blogi nie uciekną

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia :) Tyle piękna i radości :) I te Tatry ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)... Jest coś szczególnego w Tatrach...

      Usuń
  4. Cześć Abi:) świetne zdjęcia, fajnie, że tę chwilę ze skarpetką ktoś uwiecznił:D
    Łap chwilę radości:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapię :), chwile jak motyle... :D :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)