Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 16 czerwca 2015

Wymarzony weekend :) Part 3

  
To ostatnia seria moich zdjęć, a jutro pokażę kilka zrobionych przez Małgosię :) i mam nadzieję, że także przez Michała...




Mieliśmy dość na samym początku trasy - parno i ciepło...

Woda dawała ochłodę :)



Taką trójeczką sobie szliśmy :)

:)


Góry...



Szliśmy mniej więcej w środek zdjęcia :)

I tego - widać schronisko, do którego szliśmy


Wchodzimy na górę:

Małgosia nad urwiskiem :D


Czy udało mi się pokazać, że ta pierwsza skała (góra) jest bliżej niż następna?...

I jesteśmy na miejscu...

A tam cuda :)







Taki maleńki człowieczek...



U znów nas-troje :D

Schodzimy na dół...


Na dole zielono :)





10 komentarzy:

  1. Ale się rozkręciłaś z tymi pięknymi chwilami.
    Nie nadążam komentować:D:)
    Cudne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)... Teraz dla odmiany trochę poezji wrzucę ;P...

      Usuń
  2. Udalo Ci sie! Wszystko zreszta bardzo sie udalo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)... Ech.... Aż się rozmarzyłam znów...

      Usuń
  3. Udało! Podziwiam. Piekne zdjęcia, wyjątkowe! Masz dar. Wspaniała relacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu...! :)... heh... :)... ale mi miło i ciepło na sercu... :)

      Usuń
  4. Piękna wyprawa i piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :)
    Pooddychałam czystym górskim powietrzem.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)