Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

poniedziałek, 6 lipca 2015

Między wierszami - spacer (szybki) na Szyndzielnię

Nie byłam w górach już tak długo, że po prostu musiałam, choćby na Szyndzielnię, na chwilę, ale wejść, zmęczyć się*, zasapać...



Więc szybko umówiłam się z kumplem i poszliśmy wczoraj przed 18. Gorąco było, ale w lesie nie aż tak... Spokojnie weszliśmy pod kolejką, męczyłam się tylko pierwsze 15 minut, później już luz,
a nawet luzik.

Pod szczytem zrobiłam dwa zdjęcia, a trzecie zrobił Romek.






*dawniej nie znosiłam się męczyć i pocić. Teraz to lubię, a nawet więcej - potrzebuję tego... Kiedy nie mam takiego wycisku dłużej niż tydzień po prostu moje ciało (dusza też, ale z innych powodów) prosi o góry ;D..., a że nadal rozpieszczam siebie to musiałam posłuchać ;)

4 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)