Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

środa, 1 lipca 2015

Szlemiel

Pozostając w konwencji teatru, to jeszcze zapiszę tutaj, że byłam w niedzielę na fantastycznym spektaklu pt. Szlemiel, w wykonaniu Teatru CST z Cieszyna.



Nie robiłam zdjęć, ale znalazłam film z fragmentami:



Powiem szczerze, że dawno się tak nie bawiłam (do wczoraj ;) - ale o tym jutro). Poza humorem zachwycający był sam ruch sceniczny i sceny symboliczne... Mam na to tylko jedno określenie: PIĘKNE.
Polecam, jeśli będziecie mieć okazję, a wiem, że Teatr CST jeździ po Polsce i wystawia sztukę w wielu nietypowych miejscach (ja widziałam ją w Bielskiej Galerii BWA) to idźcie koniecznie...

I jeszcze jeden film, tym razem rozmowa z aktorami:

6 komentarzy:

  1. Jest coś magicznego w teatrze, co mi bardzo odpowiada. Jeśli więc sytuacja i finanse sprzyjają, to korzystam z okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny spektakl, jeśli sądzić po tych zapowiedziach. Cudowni ludzie go odtwarzają. Gdybym miała taką możliwość, na pewno bym go obejrzała. Przy okazji poczytałam sobie o Cieszynie i pooglądałam zdjęcia, czyli weszłam w nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), to bardzo się cieszę... Mnie też urzekli ludzie...

      Usuń
  3. Lubię teatr, scena nastrój przed, kurtyna w górę i patrzę słucham uczestniczę jak w .. życiu. Na teatr codzienny też lubię patrzeć, sama w nim uczestniczę aktywnie mniej lub bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)