Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

poniedziałek, 14 grudnia 2015

6 artykuł na Liście Filadejfisjiej, 4 singlowy!



Niech to będzie szczęśliwy tydzień! Przez chwilę mi żal, że nie mogę dzielić radości z dawnymi czytelnikami bloga..., mogę, nie chcę... Tak wybrałam... Ale mogę zostawić tu ślad :).

Jeszcze czwartek będzie trudny, ale wiem, wierzę w to głęboko, że sobie poradzę. Bo dlaczego by nie? To moja praca, to znaczna część mojego życia, to coś dla mnie ważnego i cennego. Bardzo chcę się tym podzielić. Opowiedzieć o tym Paniom i Panom Profesorom :).


Ależ się dziś ucieszyłam.. Jaki to piękny prezent w tym czasie. Ile mnie wdzięczności przepełnia :)!
Bardzo, bardzo dziękuję :)!!! Bardzo! :)...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)