Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Wataha w podróży - Himalaje na czterech łapach


Wataha w podróży to opowieść o pobycie w Indiach i w dużej części wędrówce przez Himalaje pary ludzi i ich psa. Opowiada o problemach podczas podróży z psem, o specyfice Indii, o przygodach, chwilami przywołuje piękno gór... 
Książka jest bogato ilustrowana zdjęciami.

 




Mnie się podobała, chociaż spodziewałam się czegoś bardziej, intensywniej... Na ten czas, który właśnie mam, taka niewymagająca lektura, okazała się jednak całkiem dobra ;)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)