Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

sobota, 16 stycznia 2016

Duża ryba

Jak ja mam ten film opowiedzieć?* Po prostu trzeba go zobaczyć. To film o miłości, o prawdzie, o marzeniach, o drodze...?...




Reżyseria: Tim Burton
W rolach głównych: Ewan McGregor jako Młody Edward Bloom, Albert Finney jako Stary Edward Bloom, Billy Crudup jako William Bloom, Jessica Lange jako Starsza Sandra Bloom, Helena Bonham Carter jako Jenny / Wiedźma, Alison Lohman jako Młoda Sandra Bloom, Marion Cotillard jako Josephine Bloom, Steve Buscemi jakoNorther Winslow















*Nie wiem, czy powinnam tak od razu ten film opowiadać, bo to co właśnie czuję to wielka wdzięczność w stosunku do KMN i ogromna rzeka czułości...do Niego. Nałożył mi się film, nasze rozmowy na czacie, to, że on właśnie takie, a nie inne filmy mi poleca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)