Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

niedziela, 10 stycznia 2016

Lisbon Story

To bardzo piękny film, który polecił mi KMN. Cieszę się, że go obejrzałam. Zamówiłam też płytę z przepiękną muzyką Madredeusa. Film opowiada o Lizbonie :), widzianej oczami dźwiękowca Philipa Wintera i reżysera Fredricha Monroe, a także grupy dzieci: operatorów. Jest to też film o muzyce i fascynacji, o czymś co się pojawia między ludźmi i po prostu jest... Ale dość gadania ;)






To bardzo wzruszający, poetycki obraz...
Zdjęcie z internetu:

I moje stopklatki (jedna bardzo podobna do tej wyżej):










Piękny ten "muzyczny" wątek :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)