Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 19 stycznia 2016

Wiosna lato jesień zima... i wiosna


Film obejrzany przeze mnie dawno, dawno temu, w czasach rzec by można zamierzchłych..., ale wpisu tu o nim nie ma, albo ja go nie znalazłam ;)...
reżyseria: Ki-duk Kim
W rolach głównych: Ki-duk Kim jako Dorosły mnich, Yeong-su Oh jako Stary mnich. Young-min Kim jako Młodszy mnich, Jae-kyeong Seo jako Chłopiec mnich Yeo-jin Ha jako Dziewczyna
Obejrzałam go właśnie po raz drugi :)... piękny film.

No dobrze, a teraz kilka kadrów:




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)