Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Youth - Młodość

Dla mnie ten film mógłby istnieć oddzielnie. Jako oddzielny gatunek. Jeśli nie widzieliście (no wiem, zamknęłam blog i nikt mi nie odpowie), to koniecznie zobaczcie!!! Jeśli widzieliście doświadczyliście być może czegoś, czego nie umiem nazwać, ale przeżyłam, gdy pojawił się śpiew w ostatniej scenie. Tyle emocji w głosie. Prawdy. Smutku, radości, wzruszenia, piękna!



Zdarza mi się - od czasu przed rozwodem umiem to rozpoznać, że cała ja mówi mi, nie rób tego! nie idź tam! nie wchodź w to!
Tak było, gdy miałam podjąć próbę pracy nad moim małżeństwem. Cała ja protestowała, porównywałam to do uczucia, gdyby mi ktoś kazał skoczyć do studni lub w ogień, a cała ja zapiera się nogami i mówi z płaczem: nie! nie chcę tam wejść!!! i nie weszłam.
Tak też było, w kilku innych przypadkach...
(...)

I wreszcie tak było dziś w kinie, gdy Ania chciała już iść, ludzie się zbierali, a ja poczułam: "nie! nie mogę wyjść!...." i zostałam... gdy przebrzmiały ostatnie nuty ostatniego utworu i ostatnie napisy to mogłam wstać i opuścić salę kinową.
Tu ukłony w stronę mojej przyjaciółki - nie dorastam jej do pięt - że mnie dziś samą zostawiła. Aniu - dziękuję!

Czas na zdjęcia? Na muzykę tym razem:



i jeszcze... te napisy ;) - link podesłał mi KMN! (ten wcześniej też On zresztą, tylko później), czy muszę dodawać, jakie to niesamowite i jaka mnie wdzięczność przepełnia?! i czułość :)



Reżyseria: Paolo Sorrentino
W rolach głównych:
Michael Caine jako: Fred Ballinger,
 Harvey Keitel jako: Mick Boyle,
Rachel Weisz: jako Lena Ballinger,
Paul Dano jako: Jimmy Tree

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)