Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

piątek, 12 lutego 2016

Janis


Bardzo ciekawy film biograficzny... Porównań z Amy trudno się ustrzec, chociaż podczas oglądania film wciągnął mnie na tyle, że nie myślałam o niczym innym, a tym bardziej o innej piosenkarce i filmie o niej... Dopiero przychodzi odczucie niedosytu i wtedy pojawia się Amy... z jej totalnością. Tu mi brakło Janis samej w sobie...












Janis przypomina mi kogoś bardzo bliskiego... Po namyślę doszłam do wniosku, że przypomina mi mnie samą... Nie wiem gdzie jest to podobieństwo, może tylko w uśmiechu?... a może jeszcze gdzie indziej?... i może tylko ja je mogę zobaczyć? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)