Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

poniedziałek, 28 marca 2016

Ciało niczyje


Właściwie mam mieszane odczucia po przeczytaniu "Ciała niczyjego". Czyta się dobrze, ale tyle w tym jest różnych elementów, filozofii, przełamanych tabu.


I jest to długa historia życia. Jest śmiertelna choroba, miłość kobiety do mężczyzny, miłość międzyludzka, pożądanie, ból, pieniądze..., wszystkiego po trochę, ale czegoś mi brakło..., co najlepiej chyba oddaje słowo: autentyczność. Może jednak taki czas mam? I w ten sposób czytam tę powieść? Jej bajkowe klimaty?... Na pewno warto, choć na pierwszym miejscu listy niekoniecznie bym umieściła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)