Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

wtorek, 1 marca 2016

Genialny pomysł

to może nie jest, ale szkoda mi było wszystkich tych opisów filmów i książek, które w Słowach Rozsypanych przechowywałam... Nie, żeby nie było mi szkoda innych wpisów, ale te inne wpisy należą do rodzaju przeszłości, do której niekoniecznie się wraca, podczas, gdy do filmów i książek tak.

Więc ten pomostowy blog sobie tu będzie istniał, będę w nim opisywała filmy i książki, a z czasem uzupełnię o koncerty, tudzież inne imprezy, w których ostatnimi czasy uczestniczyłam...

A skoro Foka Wysokogórska, to może o górskich wycieczkach też coś od czasu do czasu napiszę. (Póki co zapraszam do fotobloga, na którym publikuję zdjęcia z gór i nie tylko: lb-fotografia.blogspot.com)

2 komentarze:

  1. Fajne miano - foka wysokogórska! Ja mogłbym być pogórzańską foką wobec tego!:-))
    A co do opisu ksiązek i filmów, to rzeczywiscie jest cos, do czego sie chetnie wraca - to nie ma zazwyczaj żadnych konotacji czy niechcianych często skojarzeń. Niech zatem ten niewinny świat ożyje z nową mocą!:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mam na FB ;)... Wiesz, ja taką "wysokogórską" to nie jestem, beskidzką raczej ;)... ale co tam... Dziękuję :)! Niech tak będzie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)