Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 2 marca 2016

Ostatni akt


Ciekawy obraz nie tylko Tamary Łempickiej widzianej oczami "pięknej Rafaeli", ale i okresu międzywojennego, głównie w Paryżu, Paryżu jako takiego również. Książka domknięta, choć przyznam, że końcowy rozdział pisany z innej perspektywy początkowo trochę mnie zaskoczył.


To książka o miłości, ale i o twórczości. To książka o życiu i o wyborach. O stracie, o kupowaniu istnienia. Własnego.
Gdy zaczęłam czytać zapisywałam sobie strony z cytatami... Na samym początku. Te dwa fragmenty (drugi w dwóch częściach) sfotografowałam. Bardzo to wybiórcze... Proszę nie pytać dlaczego akurat te ;)... :D*






*no dobrze, ten pierwszy to dla: "Byłam oszołomioną wiedźmą na miotle. Byłam rozbrykanym psem. Byłam upojeniem. Byłam śmiechem. Byłam dziewczynką, która zjeżdża po lśniącej poręczy"... - bo tak jest;
ten drugi to dla: "Na kilka sekund każdego dnia ta poza zawłaszczała moje ciało, nawiedzała mnie. <<Widzieliście kiedyś kogoś takiego jak ja? - mówiła. - Zostałam stworzona do tego, byście mnie pragnęli>>" - bo to esencja... ;).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)