Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

poniedziałek, 14 marca 2016

Sny

8 nowel opartych na snach (ponoć samego Kurosawy), dotyczących wielu aspektów ludzkiego życia... Można je pewnie interpretować na wiele sposobów, także jako para-biograficzną wypowiedź Artysty. Polecam zwłaszcza bardzo ciekawy artykuł o "Snach" Iwony Grodź.


A tutaj kilka screenów z filmu, może już bez dodatkowego komentarza ;)*...

Sen 1...



Sen 2...



Sen 3...





Sen 4...




Sen 5...



Sen 6...



Sen 7...




Sen 8...




I to chyba tyle ;) – próbowałam jeszcze ograniczyć liczbę zdjęć, ale już mniej niż 3 do każdego ze snów nie jestem w stanie wybrać...


Scenariusz i reżyseria: Akira Kurosawa


---
*chociaż napiszę jednak co, przy całym pięknie filmu, mi przeszkadzało – a jest to dla mnie w zbyt oczywisty, propagandowy wręcz sposób podanie przesłania niektórych snów. Rozumiem jednak, że ponad dwadzieścia pięć lat temu mogło to brzmieć przystępniej :)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)