Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

piątek, 18 marca 2016

Wystawa fotografii dzikiej przyrody w BWA

Nie bardzo wiem, pod jaką kategorię podpiąć ten wpis, ale może trzeba utworzyć "inne", bo takich innych było i na pewno będzie więcej, a może warto by ślad pozostał.
Na wystawę poszłam dzisiaj, trochę nieprzypadkiem ;), a trochę jednak.


O wystawie można poczytać na stronie Galerii Bielskiej BWA. I w wersji anglojęzycznej na oryginalnej stronie wydarzenia Natural History Museum / Wildlife Photographer of the Year.


Zachwyciło mnie to zdjęcie:

i to:

a także to:

to:

i to jeszcze:


a także te dwa:


Wszystkie są do obejrzenia na stronie Natural History Museum / Wildlife Photographer of the Year.

Kilku zrobiłam zdjęcia w samej galerii niepewna, czy znajdę je później by pokazać. Znalazłam, ale poniżej zdjęcia zdjęć*, wraz z opisem, ku pamięci - po kliknięciu zdjęcie w pełnym rozmiarze, opis jest czytelny ;).

zdjęcie pierwsze 

zdjęcie drugie..... 

zdjęcie trzecie..... 

zdjęcie czwarte.. 

zdjęcie piąte...... 

*dowiedziałam się właśnie, że zdjęć w galerii robić nie wolno było podczas tej wystawy, więc je usuwam..

2 komentarze:

  1. Juz mialam pytac, co to takiego na pierwszym zdjeciu, ale na szczescie dalas wyjasnienie. Bardzo ciekawe te zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)..., to zdjęcie w dużym formacie wygląda naprawdę niezwykle..., a wszystkie piękne... warto obejrzeć na stronie http://www.nhm.ac.uk/visit/wpy/gallery/2015/adult.html i jeszcze w zakładce dzieci - też są świetne :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)