Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

czwartek, 7 kwietnia 2016

Bóg rzeczy małych

O książce na blogu nie ma, a przecież, gdy tylko ją zobaczyłam u przyjaciółki na szafce od razu przypomniała mi się. Poczułam emocje, zachwyt, zdziwienie, smutek, wesołość, poruszenie, które towarzyszyły mi podczas czytania tej powieści... Postanowiłam więc o niej wspomnieć.


Arundhati Ray zabiera w podróż przez lata swojego życia, do zapachów i smaków dzieciństwa, gdzie początkowa niewinność zostaje parze bliźniaków (główna bohaterka i jej brat) odebrana przez dorosłych uwikłanych w dramaty historii i kultury... (urzekająco, szczerze do bólu opowiedziane Indie).
Jest w powieści miłość zakazana, która może istnieć wyłącznie w chwilach, w teraz, w nadziei/obietnicy jutra, w rzeczach kruchych i małych. Stąd tytuł... Polecam. Skoro wciąż ta powieść tak na mnie działa...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)