Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

piątek, 29 kwietnia 2016

Rysy - prawie bym zapomniała.. ;)

..., ale zewnętrzna pamięć w postaci KMN jest nieoceniona :).



No więc koncert był. 7 kwietnia w klubokawiarni Aquarium. Czekałam na zdjęcia i stąd wpisu nie było. Zdjęć nadal nie ma :(... No nic.
Coś o koncercie? Było to dla mnie nowe doświadczenie, bo nie znałam zespołu i na co dzień nie słucham elektronicznych brzmień, ale nawet pobujać się można było :). więc ok. Cieszę się, że byłam, że poznałam, doświadczyłam...

I coś do posłuchania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)