Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

niedziela, 24 kwietnia 2016

Sześć Bram

Dziś brałam udział, jako współorganizator i współtautor w spotkaniu różnych światów i różnych form poezji... Bo przecież poezja to nie tylko słowa...


Więcej informacji w wydarzeniu na FB: Sześć bram. :).


Nie umiem obiektywnie powiedzieć jak było, ale subiektywnie stwierdzam, że dobrze się czułam, bezpiecznie i spokojnie... A koncert na misach kryształowych w wykonaniu Alinki zadziałał na mnie kojąco. Niech ten wieczór otworzy dobry, piękny czas dla naszej (i nie tylko naszej) poezji.

Kilka zdjęć ze spotkania (fot. by Mario):








In minus odnotować należy brak drzwi, czy choćby kotary oddzielającej pomieszczenia, a więc głosy dochodzące z sali obok, a także zimno, choć ogrzewanie było włączone (ale, jak się później okazało, na zbyt niską temperaturę).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)