Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień niewinności

czwartek, 12 maja 2016

Cztery umowy


 Niedawno pisałam o "Ścieżkach miłości" tego autora, książce, w której wiele treści było dla mnie odkryciem, miałam więc wysokie oczekiwania wobec "Czterech umów". 


Jednakże "Cztery umowy" nie były dla mnie tak zaskakujące. Zawsze jednak warto przeczytać raz jeszcze o znanych sobie prawdach, choćby po to, by je na nowo odświeżyć, a może podczas lektury doświadczy się małego wstrząsu i z dobrze poukładanych półeczek samoświadomości spadnie któryś słoiczek, rozbije się na drobny mak, rozpryśnie jeden ze schematów..?

Cztery umowy to: Szanuj swoje słowo, Nie bierz niczego do siebie, Nie zakładaj niczego z góry oraz Rób wszystko najlepiej jak potrafisz. Co autor przez to rozumie, jak wprowadzić takie nawyki/umowy w swoim życiu i jak zerwać stare opisane jest w książce.
Do przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)