Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

wtorek, 3 maja 2016

Delicatessen


Francuska czarna komedia, idealna by naładować akumulatory przed kolejnym tygodniem pracy, chociaż...

Ta czarna część... - poapokaliptyczny świat, w którym już nawet szczury zostały zjedzone.
Piękne zdjęcia i żałuję, że nie robiłam print screenów i nie mam co pokazać... Chciałam coś z Internetu, ale nie ma takich zdjęć, jakie zapamiętałam z filmu i mam przed oczami...

Edit: poszperałam i jest niezawodne CDA ;)...

No więc trochę historii filmowej (jeden z pierwszych kadrów - nieudana ucieczka...):

Cała prawie akcja toczy się w tej oto kamienicy ;)

Mieści się w niej sklep mięsny, w którym płaci się np. ziarnem (pieniądze dawno już straciły rację bytu):


Mieszka w niej kilka rodzin (jak niżej):

Niektóre z pozoru zwyczajne, ale jest też człowiek, hodujący ślimaki i żaby:


Na własne potrzeby ;):

Jest główna bohaterka:

I kandydat nie tylko na męża ;):

Ona zakochana:

Ojciec wściekły:

A w podziemiach miasta mieszkają wegetarianie ;), których wzywa na pomoc Ona...

Tu akcja się rozkręca jeszcze bardziej, ale nie będę psuć zabawy, tym którzy jeszcze nie widzieli :D.. :). Zachęcam!


reżyseria: Jean-Pierre Jeunet, Marc Caro
scenariusz: Jean-Pierre Jeunet, Marc Caro, Gilles Adrien
w rolach głównych:
Dominique Pinon jako Louison
Marie-Laure Dougnac jako Julie Clapet
Jean-Claude Dreyfus jako Clapet
Karin Viard jako Mademoiselle Plusse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)