Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

wtorek, 24 maja 2016

jak to powiedzieć?

Nie wiem...
14 lat po... 9 lat po... 5 lat od... 3 lata od... ;)...




Długo, niedługo...
Dziś odebrałam zaświadczenie przyznania przez Radę Wydziału Politechniki Poznańskiej stopnia doktora habilitowanego.
Są takie osoby, które wiedzą jaką drogę przeszłam do decyzji by... i jaką po, by... :). Nie będę do tego wracała. Czuję ogromną wdzięczność, radość i zadziwienie :)...
Dyplom wygląda tak:
Ja tak
- przed wyjściem na Radę Wydziału

W trakcie
(oczywiście strzeliłam gafę, zostałam zapamiętana itd ;)...)

Przed Politechniką Poznańską

Na rynku wieczór przed:

Czuję się dziwnie... Bardzo wdzięczna, bardzo szczęśliwa, trochę zagubiona... :).
;)...
Dziękuję, tym, którzy mi kibicowali, trzymali kciuki, znosili dzielnie moje pogubienie...

Mnóstwo wdzięczności, ale nie będę tu wymieniała... Podziękuję osobiście :).
Jakie to fajne... Już po!!!

Ach....!

8 komentarzy:

  1. Dawno mi się tak buzia nie śmiała do żadnego wpisu! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa droga, prawda? Ty pamiętasz :D... :)

      Usuń
  2. Brawo! Gratulacje!
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz ślicznie, Dziewczynko!
    Szczere gratulacje!
    Ps. JESTEŚ WIELKA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)!... Chwilami czuję, że rzeczywiście :D!... Buziaki dla Ciebie i Ryśka :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)