Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

poniedziałek, 16 maja 2016

Przystanek

No to zatrzymaliśmy się na chwilę... W każdym razie, Ci którzy byli, przyszli, posłuchali, popatrzyli...


Denerwowałam się bo zaproszenie Beskidzkiego Towarzystwa Fotograficznego to poważna sprawa. Czy wiersze się spodobają? Czy prezentacje? Czy nie za dużo (a przecież skróciłam)? Czy w ogóle ktoś przyjdzie? A fotografie? Przecież ja nie jestem fotografem, tak sobie tylko pstrykam, chociaż nie powiem, bo poważnie podchodzę do tego co i jak, ale może nie będzie tego widać? I czy wiersze? Czy ja to dobrze czuję i łączę? A może jednak za długo? I nikt nie przyjdzie? W dodatku te fotografie... :).
Za  nim wyszłam z domu uśmiechnęłam się do tych myśli, poczułam wsparcie przyjaciół i powiedziałam do siebie: pięknie będzie.
I było :). Gości bardzo dużo. Dostałam mikrofon, więc było mnie dobrze słychać, a po przedstawieniu prezentacji usłyszałam wiele ciepłych słów, wiele słów pozytywnych i na temat całości i na temat poezji i na temat fotografii. I chociaż te pytania tam z tyłu głowy wciąż są, to jest mi dobrze z myślą, że to ma sens. Bo przecież nie piszę dla siebie (choć z potrzeby własnej, a czasem wręcz z wewnętrznego musu). Bo uwielbiam się dzielić. I dobrze, jeśli jest z kim :)...
Uff!...

Zmęczona jestem.

Kilka zdjęć telefonem... (krzesła tylko przez chwilę jeszcze stały puste).



A to już po..., gdy wpisywałam się do Kroniki Pana Andrzeja (zdjęcia w czerni-bieli robił Lucjan - dziękuję):




:)... 


2 komentarze:

  1. Lucynko :) Raj dla duszy! Taki tort przekładaniec, słodycz ... Piękną atmosferę stworzyłaś i zaskoczyłaś nietypową, bardzo interesująca prezentacją. Bardzo podobało mi się :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :). Cieszę się, że byłaś :D.

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)