Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

wtorek, 3 maja 2016

Samotni


Czeski komedio-dramat, utrzymany w ciepłym klimacie, opowiadający historie sześciorga bohaterów, w różny sposób ze sobą powiązanych.

Każda z historii mogłaby istnieć oddzielnie i stać się kanwą niezależnego filmu, ale ten film nie mógłby istnieć bez choćby jednej z nich - są one komplementarne w nierozerwalny sposób - zupełnie jak my w sieci związków jakie sami tworzymy.
Jestem jeszcze w nastroju, w świecie Rusałki i trudno mi było oderwać się od tamtej opowieści podczas oglądania - przełączyć na inny film, a teraz trudno mi o nim pisać... ;).
No dobrze, urzekła mnie przede wszystkim gra aktorów i typowy dla czeskich filmów klimat - pełen ciepła, a zarazem dystansu. W bohaterach można się przejrzeć, ale można też po prostu przyglądać się im. Bardzo dobra propozycja by miło spędzić popołudnie :). Polecam.

Zdjęć (print screenów) tym razem nie robiłam, więc ich nie będzie ;).


reżyseria: David Ondříček
scenariusz: Petr Zelenka
W rolach głównych:
Jitka Schneiderová jako Hanka
Saša Rašilov jako Petr
Ivan Trojan jako Ondrej
Jiří Macháček jako Jakub
Mikuláš Křen jako Robert
Dana Sedláková jako Lenka
Hana Maciuchová jako Matka Hanki
František Němec jako Ojciec Hanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)