Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

niedziela, 15 maja 2016

Sok z żuka

Film Tima Burtona z 1988 obejrzałam dopiero niedawno.


To świetna komedia, z rewelacyjną - tytułową rolą Michaela Keatona.


















:) - jeśli jakimś sposobem przeoczyliście jak ja, to polecam :D...

Reżyseria: Tim Burton
Scenariusz: Michael McDowell, Warren Skaaren

W rolach głównych:
Alec Baldwin jako Adam Maitland
Geena Davis jako Barbara Maitland
Winona Ryder jako Lydia Deetz
Michael Keaton jako Beetlejuice

2 komentarze:

  1. Widziałam ten film wiele razy i uwielbiam, jak zresztą wszystkie Burtona!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))..., jest w nich ciepło oprócz humoru.

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)