Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

czwartek, 19 maja 2016

Upadłe anioły (1995)

Obejrzałam i nie wiem, co napisać... Są takie obrazy, zdarzenia, ludzie, wiersze i filmy, które wymykają się słowom.



Ja mam w sobie przede wszystkim wdzięczność, że film obejrzałam. Poza tym, nie potrafię go opisać. Jest on na granicy mojej wrażliwości. Pomiędzy absolutnym: "nie, to nie dla mnie", a wchłonięciem.

Trochę screenów - ciekawe, że napisy wyświetlały się dopóki nie pojawiły się następne, nie zawsze więc pasowały do kolejnej, beztekstowej sceny. W zdjęciach z filmu jest podobnie.


















taaaak.... jak to dobrze, że nie trzeba wszystkiego rozumieć... można po prostu czuć...

- bardzo smutny ten film
- który?
- Upadłe Anioły
- tak
Tak.



Scenariusz i reżyseria: Kar Wai Wong

W rolach głównych:
Leon Lai jako Wong Chi-Ming
Michelle Reis jako The Killer's Agent
Takeshi Kaneshiro jako He Zhiwu
Charlie Yeung jako Charlie
Karen Mok jako Blondie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)