Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

czwartek, 23 czerwca 2016

Gwiezdny pył

Prześliczna baśń...



Zaczęłam oglądać późno, bo przed 23 z myślą, że przerwę w połowie by pójść spać i dokończę następnego dnia i... nie mogłam się oderwać ;). Po prostu patrzyłam... - nawet screenów nie zrobiłam zbyt wiele. Zresztą z rozczarowaniem stwierdziłam, że zupełnie nie oddają klimatu filmu...
Ale kilka mam, i owszem ;)







 
  


Reżyseria:    
Matthew Vaughn

Scenariusz:   
Jane Goldman, Matthew Vaughn

W rolach głównych:
Claire Danes    jako Yvaine   
Charlie Cox jako Tristan Thorn   
Michelle Pfeiffer jako Lamia   
Robert De Niro jako Kapitan Szekspir   
Ricky Gervais jako Ferdy   
Jason Flemyng jako Primus   
Mark Strong    jako Septimus

Jak widzicie obsada całkiem :D - De Niro w roli Kapitan fantastyczny :D...
Bardzo piękna baśń :)... Polecam na chandrę i dla dopieszczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)