Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypomnienia tego co ważne

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Jestem niewinna


Przyszedł czas, aby podzielić się na blogu radością - oto ponad tydzień temu została wydana moja czwarta książka pt. Jestem niewinna. Wczoraj Ania M. przywiozła do mnie egzemplarze autorskie.

Aby książkę kupić należy:
1 - dokonać wpłaty na konto: 78 1020 1169 0000 8402 0151 8083 Anna Matysiak, w pole kwota wpisać 23,60 zł (z kosztami wysyłki), w pole tytuł wpłaty wpisać "za książkę" i podać tytuł, lub nazwisko autora: "Jestem niewinna", "Lucyna Brzozowska" lub jakoś podobnie, aby Ania wiedziała, o którą pozycję chodzi (można też wpisać dwa lub więcej tytułów...)
2 - wysłać maila na adresanna_am11@yahoo.com i podać w nim dane do wysyłki (ewentualnie do faktury)...
3 - czekać na książkę ;).

Opcja z dedykacją - można otrzymać książkę bezpośrednio z dedykacją, trzeba to zaznaczyć w mailu do Ani, wtedy książka pójdzie ode mnie - w przypadku odbioru osobistego należy wpłacić o 3,60 zł mniej, a więc 20 zł :).

Zapraszam!!!

A poniżej jeszcze kilka informacji i zdjęć.


Książka została wydana przez Wydawnictwo Convivo w serii Tangere. Okładka wygląda tak:


Pomysł na grafikę wpadł mi do głowy pewnego dnia i myślę, że nie zdradzę zbyt wiele, jeśli pokażę kilka zdjęć ze środka ;)...





A wiersze? Wiersze są ;)... Są z okresu od 22.03.2014 (ostatni wiersz z zeszytu Gra - Kolorowanki) do 09.04.2016 (pierwszy wiersz z nowego zeszytu, jeszcze bez tytułu - Czas). Nie wszystkie wiersze były publikowane...


Co jakiś czas przedstawiam karty z książki na FB stronie Jestem niewinna.

To jeszcze kilka zdjęć ;) i podam sposób, w jaki można książkę zamówić.





O książce w Poczcie poetyckiej Macieja Szczawińskiego (Radio Katowice) 05.03.2017:





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D. Czekam na Twoją opinię :)...

      Usuń
  2. wysłuchałem wiersza "Z kim" z ust samych dziękuje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wojtku za odwiedziny :), więcej wierszy jest na stronie
      lb-poezja.blogspot.com. Zapraszam...

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)