Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

piątek, 3 czerwca 2016

Sekretne życie Waltera Mitty

Po ostatnio przeczytanych książkach, w nastroju w jakim sama jestem, ten film jak głęboki oddech...



I jeszcze:





Muzyka w tym filmie w ogóle świetna. A zdjęcia... a miejsca... Zachwyt i uśmiech przez cały film.

Dużo screenów zrobiłam i połowę dodam..., bo dobrze mi z tym filmem... I niech to uczucie nasycenia pięknem, ciepłem, wolnością, marzeniami wraca za każdym razem gdy zajrzę do tej notki.

















A serduszka w uszach... niebieskie :)!













Reżyseria:    Ben Stiller
Scenariusz:    Steve Conrad


Muzyka:

W rolach głównych:









2 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)