Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 22 czerwca 2016

Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął


I ostatnia, przeczytana podczas urlopu powieść... Pełna radości, ciepła, a przede wszystkim przygód... :). Książka - manifest wiary w dobro.

Skończyłam czytać dopiero dziś rano, ale 80% przeczytałam jeszcze na Kos. Bardzo mi dobrze byłą ze Stulatkiem... (z M. też, ale to inna bajka ;) ). Wartka narracja, przeplatająca się akcja z tu i teraz i ze wspomnieniami/życiorysem głównego bohatera - przegląd historyczny ;), ale przede wszystkim to niesamowite coś... - niewinność? niewinne, ufne patrzenie na życie, zdarzenia, ludzi. Bez ocen i bez oczekiwań. Spokój i pewność... Wzruszające, przejmujące... Piękne!!!

Nie muszę polecać, prawda? Pewnie większość z Was widziała film, jeśli nie czytała książki. Ja filmu jeszcze nie oglądałam, ale zapewne zobaczę.

1 komentarz:

  1. Świetny film, takie czarne komedie lubię, książki nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)