Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

wtorek, 28 czerwca 2016

Zaległości - Między Mnichem a Szatanem. Tatrzańskie światłocienie - Krzysztof Wojnarowski

Jakoś pominęłam, że początkiem czerwca (3 czerwca), byłam w Galerii B & B, na wernisażu Między Mnichem a Szatanem. Tatrzańskie światłocienie - Krzysztof Wojnarowski.


Wystawa ciekawa, przedstawiająca fotografie zrobione prawie w jednym momencie, jednego poranka, jednego dnia. Już samo to zasługuje na zainteresowanie.
Autor zdjęć przedstawił także film na temat historii fotografii tatrzańskiej. Mnie się podobał bardzo. Można też było kupić książkę zawierającą wiersze Michała Jagiełły ['] i fotografie Krzysztofa Wojnarowskiego: "Tatry koncert na dwóch". Książkę kupiłam. Na zdjęciu poniżej, podczas przeglądania (z Panią Krystyną Kłosowicz i Jankiem S.). Więcej zdjęć z wystawy na stronie fb Galerii.

fot. Dagmara Dudajek 

I jeszcze jedna pamiątka.
 fot. Dagmara Dudajek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)