Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 13 lipca 2016

Frida

Film widziałam dawno temu i zdziwiona jestem, że nie ma o nim na blogu... Być może było, ale przy przenoszeniu postów z Milczenia, zbyt wiele wpisów usunęłam :(...*



Nie wiem jak o tym filmie opowiedzieć... Oglądam go po raz drugi, fragmentami... I zachwyca mnie tak samo jak wtedy... W dodatku muzyka. Muzykę słyszę teraz bardziej.
Świetna gra aktorów (w rolach głónych m.in.: Salma Hayek i Alfred Molina), a i sama historia jest przepiękna w swym dramatyzmie... Historia miłości, historia artystki i historia artysty, czasu w jakim żyli, historia żony, prawie matki, córki...

Tango... :)


Zrzuty ekranu:






  







  "Miałam w życiu dwa poważne wypadki. Jeden w tramwaju. Drugi z Tobą."










 "Mam nadzieję, że śmierć jest radosna. I że nigdy tu nie powrócę. Frida."



I jeszcze jeden cytat - akurat nie dodałam screena z tej sceny, gdzie Frida rozmawia z ojcem, po powrocie do domu.
"- Przypomnij mi czego wtedy chciałam.
- Chciałaś być panią samej siebie."



Przejmujący, piękny film, tak jak przejmującą, piękną postacią była Frida Kahlo... Nieprawdopodobne uczucie, wyjątkowe, lustrzane połączenie życia i twórczości oddane w niezwykły sposób przez Julię Taymor...


I na koniec SoundTrack:




Reżyseria:    Julie Taymor
Scenariusz:    Clancy SigalAnna ThomasDiane LakeGregory Nava

W rolach głównych:
Salma Hayek     jako Frida Kahlo   
Alfred Molina jako Diego Rivera   
Mía Maestro jako Cristina Kahlo   
Antonio Banderas jako David Siqueiros   
Valeria Golino  jako Lupe Marín   
Ashley Judd jako Tina Modotti   
Edward Norton jako Nelson Rockefeller   
Geoffrey Rush  jako  Lew Trocki   


----------
*nie wiem, jak zaimportować stary blog.... niby się da, ale po kilkunastu minutach importowanie zostaje przerwane i pojawia się komunikat o niepoprawnej weryfikacji... być może to zbyt wiele wpisów i komentarzy :(... szkoda...
Jeśli ktoś z Was wie, co z tym fantem zrobić proszę o pomoc - blog mam wyłącznie w wersji wyeksportowanej w xmlu.

2 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)