Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

czwartek, 21 lipca 2016

Grecka mozaika


To moje pierwsze spotkanie z Hanną Cygler. Zdążyłam wyczytać, że jest to dość lubiana autorka powieści dla kobiet ;). Ale chyba nie tylko... Pewnie jeszcze sięgnę po inne jej książki.


W tej spodobała mi się mozaika losów bohaterów, nieoczywiste powiązania pomiędzy nimi, tajemnice, historia greckich imigrantów, przywołanie czasów komuny itd... Aż dziwne, że w jednej powieści można aż tyle zmieścić... Trochę raził mnie język, prosty, zwyczajny. Może być to jednak także zaletą powieści. Przeczytałam ją w dwa dni i na pewno warto przeczytać, choć nie jest to, jak sugeruje okładka, wakacyjna opowieść o miłości... Co to, to nie :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)