Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

piątek, 22 lipca 2016

Inaczej niż w raju



Moje kolejne spotkanie Jarmushem, pierwsze z cyklu powrotów, gdyż postanowiłam obejrzeć, a czasami obejrzeć ponownie Jego filmy.
Ponieważ czasu mało, a mnie chodzi o to by zostawić ślad, to zdjęcia z filmu poniżej (ach, ta prawie nieruchoma, tak charakterystyczna kamera...), a tekstu tym razem minimum.















Piękny film.


Scenariusz i reżyseria: Jim Jarmush

W rolach głównych:
John Lurie jako Willie   
Eszter Balint jako Eva   
Richard Edson jako Eddie   
Cecillia Stark jako Ciotka Lotte
Danny Rosen jako Billy   

3 komentarze:

  1. Tego filmu chyba nie oglądałam, chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drugi film Jarmusha (z 1984 roku), jeśli lubisz tego reżysera to koniecznie :D...

      Usuń
  2. Bardzo lubię :) obejrzę ponownie :) dzięki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)