Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

poniedziałek, 25 lipca 2016

Koncert Łobuzów podczas XXII Lata w Jasienicy

Pewnie, gdyby nie miejsce i organizator na koncert Łobuzów bym nie poszła. A tu okazja wyjątkowa bo XXII Lato w Jasienicy :)...

Trudno powiedzieć, na czym fenomen chłopaków polega, ale na koncert przyszło bardzo dużo ludzi, którzy bawili się świetnie. Ja tym razem robiłam zdjęcia, ale i mnie nogi podskakiwały, choć zmęczone po wycieczce w góry ;)... No cóż...

Trzeba posłuchać - chyba najbardziej znany utwór tej kapeli:

Wieczór prowadziła cudna, pełna ciepła Majka Suprun:

Łobuzy bardzo energiczni.


Podchodzili do ludzi :)


A ludzie szaleli :D





Zdjęcie z publicznością :D


Majka Suprun raz jeszcze (dymy na scenie były takie, że żadne znane mi sztuczki nie pomogły by uzyskać ostrość w zamglonych miejscach :(... )


Po koncercie przyszedł czas na autografy, zdjęcia i... przytulanki ;).








;)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)