Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

czwartek, 14 lipca 2016

Ubiegły weekend - niedziela w Modzurowie

Niedzielne popołudnie spędziłam u wujka w Modzurowie.
Z kuzynką Kasią


Rodzinnie, bardzo sympatycznie, mnóstwo rozmów - obecna była kuzynka (powyżej) na co dzień mieszkająca w Stanach ze swoimi dziećmi.


Niestety nie mam zbyt wielu zdjęć, robił mój kuzyn, ale pewnie nie prędko się doczekam ;). Na ostatnim zdjęciu trzymam w ręce fotografię, którą on wykonał kilkanaście (właściwie dziesiąt, ale naście brzmi lepiej ;)) lat temu, a wręczył mi właśnie w niedzielę :D. By nie być niesprawiedliwa dodam, że mam jeszcze mnóstwo innych zdjęć od niego, na które czekałam krócej ;)...

Eliza (córka Kasi) podczas malowania tatuażu:
 My dwie: 
 I sam tatuaż:
 Wyszedł trochę za duży, ale i tak jestem pełna podziwu dla umiejętności Elizy... :). Myślę, że na taki mały (!) tatuaż nad kostką mogłabym się skusić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)