Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

środa, 3 sierpnia 2016

Dziewczynka w trampkach


Piękny film... Film o spełnianiu marzeń i miłości... Pełen ciepła, czułości..., osadzony w realiach małego miasta w Arabii Saudyjskiej.

Skojarzył się z filmem Mustang nie tylko ze względu na główną bohaterkę, zbuntowaną, podążającą za swoimi marzeniami, ale właśnie przez wzgląd na ciepło filmu i jego bezstronność w przedstawianiu odmiennej od europejskiej kultury...
Do tego dodam czyste kadry, takie w jakich można się rozsmakowywać, niespieszne i pełne przestrzeni..., dobre aktorstwo i muzyka też niczego sobie (choć zdecydowanie w tle...) :).
































Obejrzałam, wzruszyłam się, zachwyciłam... Konieczne do zobaczenia!

Scenariusz i reżyseria:    Haifaa Al-Mansour

W rolach głównych:
Waad Mohammed jako Wadjda   
RReem Abdullah jako    Matka   
Abdullrahman Algohani    jako Abdullah   
Ahd    Ahd jako Pani Hussa   
Sultan Al Assaf    jako    Ojciec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)