Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

niedziela, 21 sierpnia 2016

Święta Ladacznica

To cykl wierszy, który powstał jako afirmacja kobiecości, takiej gdzie świętość i seksualność są komplementarne.



Postanowiłam pisać jeden wiersz dziennie i tak się stało - powstał cykl sześciu utworów poetyckich, a grafiki stanowią do nich uzupełnienie i to głównie one tworzyły trzon pracy nad Świętą Ladacznicą... Dla niektórych wierszy powstało ich wiele ;), wiele różnych koncepcji ujęcia tego samego tematu. Niekiedy w wierszu wydawał mi się ważniejszy któryś element, niekiedy miałam przed oczami obraz już pisząc... Bardzo pomogły mi konsultacje z Alinką i w którymś momencie z Gosią. Jej interpretacja całego cyklu jest tak piękna, że ją tu zacytuję...

"Teraz jak je czytam wszystkie razem, to widzę kobietę zagubioną w sobie, tęskniącą za miłością i zrozumieniem, robiącą to co robi z potrzeby akceptacji. Jest ciepła, miła, rodzinna.... ale taka ze starożytności. Dziwne, nie lubiłam jej nigdy, a teraz jakoś tak ciepło się poczułam gdy mnie tam przeniosłaś..... i nawet te zdjęcia mi w tym pomogły. Piękne :)"

I tu właśnie postanowiłam opublikować kilka z tych dodatkowe grafik. Wiersze można przeczytać na blogu poetyckim pod etykietą Święta Ladacznica, są tam też główne zdjęcia (w kolażu na początku wpisu również)...

Przebudzenie - wersje z wodą ;)




Taniec - inne wnętrze kwiatu

Cykliczność - miał tylko jedną wersję ;)

Rozpoznanie - z tym się nabiedziłam najdłużej stąd tyle wersji - ostateczna jest zupełnie inna...






Uwięzienie


Domknięcie - też tylko jedna wersja

W każdej z tych grafik jest Święta Ladacznica, można więc sobie z nimi pobyć ;), tak po prostu... bez słów...

:D.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)