Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

sobota, 20 sierpnia 2016

W Tatrach Słowackich

Ja wiem, że niekiedy mnożę posty, ale inny jest charakter foto-bloga, a inny Po prostu... Tutaj kolekcjonuję wspomnienia (jednak ;) ), chwile, przeżycia, miejsca, ludzi, dźwięki i obrazy w ich intymnej, przefiltrowanej przez moje spojrzenie postaci.
fot. E.P.

Jest to też miejsce, w którym mogę pokazać innym siebie i zapamiętać siebie ;).*
fot. E.P.
fot. E.P.
Mostków na szlaku wiele:
fot. P.K.
  fot. P.K.

Tak się przedzierało przez chaszcze, czyli szlak na Słowacji ;)
  fot. P.K.
fot. P.K.

Tuż pod szczytem... już ledwo szłam... naprawdę...

Tak się szło (ten kapelusik to na mojej głowie)
fot. E.P.

a tu bez ;)
fot. E.P.
Tak się wspinało:
  fot. P.K.

  fot. P.K.

Tak było na górze:
fot. E.P.
fot. E.P.
fot. P.K.
fot. P.K.

A tak na dole ;)
  fot. P.K.
 fot. E.P.
  fot. P.K.

Jeszcze trochę zdjęć z aparatu:
fot. E.P.
fot. E.P.
fot. E.P.
Radość, że jeszcze tylko godzina
fot. E.P.
Po drodze i tak mieliśmy farta, bo podwiózł nas "pan od hulajnóg" i zaoszczędziliśmy jakąś godzinę marszu... ;)... Swoją drogą to świetny patent z hulajnogami na Słowacji, dla przypomnienia tak to wygląda (rok temu w Tatrach Słowackich z Gosią M.):

Tym razem się na hulajnogi nie załapaliśmy, ale i tak było miło, gdy zobaczyliśmy z okna samochodu jaki kawał był jeszcze do zejścia...

-----------------
*Wszystkie zdjęcia robione przez Edytkę - podpisane są fot. E.P. Te podpisane fot. P.K. przez Piotra.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie się na Słowacji wędruje - chyba mniej ludzi niż w polskich Tatrach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo mniej :)... tylko szlaki są znacznie gorzej oznakowane...

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)