Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

sobota, 3 września 2016

Dożynki Guty i Jasienica

Dwie ostatnie niedziele z rzędu spędziłam Dożynkowo :).

Pierwszą z nich w Gutach, gdzie deszcz uniemożliwił pełne świętowanie, ale pozwolił na swobodne kontemplowanie i lenistwo ;)... Nie miałam aparatu ze sobą, więc zdjęcia wyłącznie z telefonu:

 

I jeszcze takie zdjęcie z Gutów od Lucka (Lucjana Pawłowskiego - fotografa):




Takie deszczowe Dożynki miały swój niezaprzeczalny urok :D...

A w ostatnią niedzielę byłam na Dożynkach w Jasienicy, pogoda dopisała więc i atrakcji mnóstwo. Zdjęcia w czerni - bieli już pokazywałam na foto-blogu, a tu tylko kilka w kolorze :), bo kolorowo było bardzo!

Dekoracje :), przecudnej urody świnki i koń :D..., zrobione przez pracowników GOKu w Jasienicy.

 Różne takie:

Tańce ;):
I jeszcze mnóstwo innych zdjęć, ale pewnie za jakiś czas pojawią się na stronie fb GOKu w Jasienicy to podlinkuję.

I jeszcze dwa zdjęcia zrobione mnie... Poszłam pogłaskać konie :D.

2 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)