Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

poniedziałek, 12 września 2016

Jabłka Adama


Świetna komedia, jako przeciwwaga dla oglądanej niedawno "Jak Bóg da" i o niebo lepsza. No, może nie aż tak, ale to "niebo" wyjątkowo mi spasowało ;).

Nie robiłam zdjęć, mam co prawda film, ale wybranie tych właśnie kadrów wymagałoby obejrzenia go na nowo..., a jest w czym wybierać. Właściwie każdy kadr jest świetny. O, proszę kilka "na chybił trafił" (a jednak prawie obejrzałam na nowo ;)):

 


Moje ulubione zdjęcie (ktoś tu musiał być też fotografikiem ;)):

Zatrzymane dłuugie ujęcie - na tym kadrze np. przez kilkadziesiąc sekund nie dzieje się nic - poruszają się drzewa i wierzch parasola pod którym siedzą Adam z Iwanem.

A tu już nowe: 

No dobrze, to nie było "kilka" kadrów ;) i nie całkiem na "chybił trafił" ;)...

Poza wyjątkowymi ujęciami film jest prześwietną (czarną) komedią, bardzo ludzką, dotykającą tego ciepłego miejsca w samym środku istnienia, o którym czasem chcemy zapomnieć, bo przecież bycie dobrym, miękkim, ufnym jest takie niewygodne...


Film polecam!!!




Scenariusz i reżyseria:    Anders Thomas Jensen

W rolach głównych:

Mads Mikkelsen jako Ivan   
Ulrich Thomsen jako Adam Pedersen   
Nicolas Bro    jako Gunnar   
Ali Kazim    jako    Khalid   
Paprika Steen jako    Sarah Svendsen   
Nikolaj Lie Kaas jako Holger   
Ole Thestrup    jako Dr Kolberg   
Lars Ranthe    jako    Esben

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)