Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

poniedziałek, 12 września 2016

Julieta


Na filmie byłam końcem ubiegłego tygodnia i właściwie trudno mi o nim pisać. Z jednej strony jest to dobry film, film Almodóvara i nie rozczaruje, z drugiej jest to po prostu dobry film ;).

Opowiedziana w nim historia zawiera tajemnicę. Właściwie niektóre elementy pozostają niewyjaśnione do końca filmu, ale choć ochrzczona dramatem, jest to opowieść pogodna. Mnie najbardziej ujęła postawa partnera Juliety Lorenza.

Poza tym, że chwilami (może trzema chwilami?) fabuła przewidywalna to wrażenie robią oszczędne jak to u Almodóvara kadry, świetnie skreślone historie głównych bohaterów, sporo emocji, trochę spraw do przemyślenia. Film zatrzymuje i na dłuższy czas pozostaje żywy, a obrazy, skojarzenia, uczucia pojawiają się niespodziewanie długo jeszcze po obejrzeniu...
Warto pójść do kina :).


 




 

 
 







Scenariusz i reżyseria:  Pedro Almodóvar
W rolach głównych:
Emma Suárez  jako Julieta  
Adriana Ugarte jako Młoda Julieta  
Daniel Grao jako Xoan  
Inma Cuesta jako Ava  
Michelle Jenner jako Beatriz  
Darío Grandinetti    jako    Lorenzo  
Rossy de Palma    jako Marian  
Susi Sánchez jako    Sara, matka Juliety


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)