Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 21 września 2016

Sibica, święto ziemniaka

W ubiegłą sobotę w Sibicy :).


Ze zdjęciami kiepsko bardzo... :/

 



Loteria była :) i Jasieniczanie wykupili tak z połowę losów lub więcej ;)


Ale i nagród było mnóstwo :), ja sama szłam odbierać 7 razy, a M. dwa. Między innymi dynię, dwa słoiki ogórków zwykłej wielkości (słoiki zwykłej wielkości, ale ogórki też) i jeden duuży, magnes na lodówkę, porcelanowe maki, makaron domowej roboty... i dwa słoiczki dżemu truskawkowego...


Zdjęcia z imprezy wraz z relacją są na stronie ZWROTu, jedno tu sobie pobrałam:


i jeszcze jedno mam od Adama:

:), a ogórki pyszne!!!


2 komentarze:

  1. Wygladasz na taka szczesliwa... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś siedem razy szła po nagrodę, też byś miała taki uśmiech :D... :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)