Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

piątek, 9 września 2016

Wernisaż wystawy In Human

Piękna wystawa fotografii Pawła Bogumiła. Będzie czynna do końca września i jeśli tylko możecie - idźcie koniecznie!!! Wystawa w Galerii B&B w DK Włókniarze.

Co w niej jest tak wyjątkowego? Wszystko :) - temat: małpy człekokształtne, miejsce fotografowania: 15 różnych ogrodów zoologicznych, technika: zwierzęta były w większości za szybami, w świetle zastanym jesienno-zimowym itd...

Ale najważniejsze są na tych zdjęciach emocje! Każde z nich przedstawia zwierzę (?), na którego twarzy widoczne są wyraźne uczucia: od gniewu, przez zażenowanie, żal, smutek, niechęć do szczerej radości, a nawet kpiarski wyraz oczu ma jedno z małpich dzieci...

Mnie chyba najbardziej urzekła ta fotografia:



A tutaj link do fotografii Dagmary Dudajek z wystawy: In Human

Na jednym i ja jestem:
Akurat była jakaś bardziej przejmująca część opowieści...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)